Anunt concurs pentru ocuparea unor posturi contractuale pe perioada nedeterminata

Acasă » Anunt concurs pentru ocuparea unor posturi contractuale pe perioada nedeterminata

Descarca Cerere înscriere concurs

Descarca Declarație de consimtămant

Descarca Fise post

Descarca Regulamentul cadru

Nr. 35406/10.06.2022

ANUNŢ

 

 

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs conform H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice organizează concurs pentru ocuparea pe durată nedeterminată a următoarelor posturi contractuale cu normă întreagă:

PE SPITAL:

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală2 posturi

  1. Vechime ca asistent medical minim 6 luni;
  2. Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea medicina generală1 post

  1. Nu necesită vechime ca asistent medical;
  2. Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Infirmieră – 4 posturi

  1. Minim 6 luni vechime în funcţie;
  2. Scoală generală;
  3. Curs de infirmiere autorizat;

Infirmieră debutantă – 1 post

  1. Nu necesita vechime în funcţie
  2. Scoală generală;
  3. Curs de infirmiere autorizat;

Îngrijitoare – 2 posturi:

  1. Şcoală generală;
  2. Nu necesita vechime în funcţie

 

UNITATEA CLINICĂ PRIMIRI URGENȚE

Infirmieră – 1 post

  1. Minim 6 luni vechime în funcţie;
  2. Scoală generală;
  3. Curs de infirmiere autorizat;

Brancardier – 1 post

  1. Şcoală generală;
  2. Nu necesita vechime în funcţie
  3. Curs de brancardieri autorizat;

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea medicina generală1 post

  1. Nu necesită vechime ca asistent medical;
  2. Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicina generală1 post

  1. Vechime ca asistent medical minim 5 ani;
  2. Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  5. Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicina generală1 post

  1. Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  2. Diplomă de licență în specialitate;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie 3 posturi

  1. Vechime ca asistent medical specialitatea radiologie minim 6 luni;
  2. Diplomă de absolvirea a şcolii postliceale sanitare;
  3. Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  4. Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  5. Certificat de grad principal specialitatea radiologie;

 

       SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE:

economist specialist gradul I – 1 post

  1. studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  2. vechime în specialitate minim 3 ani și 6 luni

Birou Contractare

economist specialist gradul IA – 2 posturi

  1. studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  2. vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV

            îngrijitoare – 1 post

  1. diplomă de absolvirea a şcolii generale;
  2. nu necesită vechime în funcție ;

muncitor calificat I – liftier  – 1 post

  1. certificat de calificare pentru meseria de liftier;
  2. autorizaţie ISCIR cu viză în termen de valabilitate
  3. 9 ani vechime în meserie;
  4. diplomă de absolvire a școlii generale

            portar – 2 posturi

  1. diplomă de absolvirea a şcolii generale;
  2. certificat si atestat agent paza si ordine

 

Șef formație pază – 1 post

  1. diplomă de bacalaureat
  2. certificat si atestat agent paza si ordine

 

            pompier – 2 posturi

  1. diplomă de absolvire a școlii generale
  2. certificat servant pompier

 

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV – PUNCT DE LUCRU FUNDULEA

                pompier – 1 post

  1. diplomă de absolvire a școlii generale
  2. certificat servant pompier

 

muncitor calificat I  – instalator – 1 post

  1. diplomă de absolvire școală profesională sau certificat de calificare;
  2. minim 9 ani vechime în meserie;

 

 

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Pentru înscrierea la concurs candidaţii se vor prezenta de luni până joi între orele 10.00 – 14.00  şi vineri între orele 09.00 – 12.00  la Spitalul Universitar de Urgență București – SERVICIUL RESURSE UMANE cu UN DOSAR PLIC care va conţine OBLIGATORIU următoarele documente:

 

  1. cerere de înscriere la concurs (anexată prezentului anunț);
  2. declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal (anexată prezentului anunț);
  3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului
  1. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
    • adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii
  2. curriculum vitae

Actele prevăzute la lit. c), d), e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

 

Concursul va consta într-o probă scrisă şi o probă practică sau interviu.

  • proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă, şi testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul
  • proba practică/interviu constă în testarea abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează, şi are următoarele criterii de evaluare:
  1. a) capacitatea de adaptare;
  2. b) capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
  3. c) îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
  4. d) capacitatea de comunicare;
  5. e) capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice.

Precizări suplimentare:

Sunt declaraţi admişi la probele de concurs candidaţii care obţin minimul 50 de puncte.

La selecția dosarelor nu se vor lua în considerare dosarele de concurs:

  1. depuse pentru alte locuri de muncă decât cele mențioante în anunțul de concurs;
  2. depuse pentru mai multe posturi în aceiași cerere din cele mențioante în anunțul de concurs;
  3. depuse în afara perioadei de înscriere.

       Candidaţii se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original

 

 

 

 

 

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:

 

17.06.2022 – 30.06.2022 – înscrierea candidaţilor de luni până joi între orele 10.00 – 14.00 şi vineri între

                                            orele 09.00 – 12.00 la Spitalul Universitar de Urgență București – Serviciul                                             Resurse Umane

01.07.2022 ora 1200 selecţie dosare

04.07.2022 ora 1200 – afişarea rezultatelor de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse                                              Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

04.07.2022, ora 1200 – 05.07.2022 ora 1200 – formularea contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a

dosarelor, contestații care se vor depune la Registratura SUUB

06.07.2022, ora 1200 – afişarea rezultatelor contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, la sediul                                         SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

11.07.2022, ora 0900 – susţinerea probei scrise la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 1

12.07.2022, ora 1100afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe                                          site-ul spitalului ( www.suub.ro )

12.07.2022, ora 1100 – 13.07.2022, ora 1100formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei scrise,

contestații care se vor depune la Registratura SUUB

14.07.2022, ora 1100  afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisa, la sediul SUUB – Serviciul Resurse                                         Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

15.07.2022, ora 0900 – susţinerea probei interviu la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 1

18.07.2022, ora 1000afişarea rezultatelor probei interviu, la sediul SUUB – Serviciul Resurse                                                             Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

18.07.2022, ora 1000 – 19.07.2022, ora 1000formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei interviu,                                                                                contestații care se vor depune la Registratura SUUB

20.07.2022, ora 1000afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba interviu și afişarea rezultatelor finale, la                                         sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

 

BIBLIOGRAFIE CONCURS

 

ASISTENTI MEDICALI SPECIALITATEA MEDICINĂ GENERALĂ

  1. Lucretia Titirca – Urgente medico-chirurgicale –Sinteze, Editura Medicala , Bucuresti, 2011 ;
  2. Chiru F, Chiru G, Moraru L – Îngrijirea omului bolnav şi a omului sănătos- manual pentru şcolile sanitare postliceale, Editura Cison, Bucureşti;
  3. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  4. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. M.S. Nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  7. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/ 03 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  8. Legea nr. 282/ 05.10.2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  9. M.S. nr. 1224/ 09.10.2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale.
  10. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  11. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;.
  12. M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  13. REGULAMENT U.E. nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
  14. DIRECTIVA (UE) 2016/680 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-cadru 2008/977/JAI a Consiliului.

 

ASISTENT MEDICAL SPECIALITATEA RADIOLOGIE

  1. Mihai Lungeanu, Manual de tehnica radiologica, Editura medicala, 1988
  2. A. Georgescu, C.Zaharia, Radiologie si Imagistica medicala, Ed.Universitara “carol Davila”, 2003
  3. Legea nr 111/1996-republicata- privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare
  4. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.
  5. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  6. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;.
  7. M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  8. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  9. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. REGULAMENT U.E. nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
  11. DIRECTIVA (UE) 2016/680 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-cadru 2008/977/JAI a Consiliului.

 

 

INFIRMIERE / BRANCARDIERI/ ÎNGRIJITOARE  

 

  1. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Gestionarea deseurilor medicale – ORDIN 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale. Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  3. M.S Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  4. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE

 

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015 – Titlul XX Dispozitive medicale

 

 

 

 

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV

INGRIJITOARE

  1. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 307/2006, privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.

LIFTIER

  1. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 307/2006, privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Legea nr. 64/2008 cu modificarile si completarile ulterioare.

ȘEF FORMAȚIE PAZĂ / PORTAR

 

  1. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor
  1. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 333/2003, privind paza obiectivelor, cu modificările și completările ulterioare.
  3. HG 301/2012, pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a legii 333/2003.

POMPIERI

  1. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  3. OMAI 163/28.02.2007, cu modificările și completările ulterioare

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV – PUNCT DE LUCRU FUNDULEA

 POMPIERI

  1. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  3. OMAI 163/28.02.2007, cu modificările și completările ulterioare

 

 

MUNCITOR  CALIFICAT  I – INSTALATOR

  1. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Legea 319/2006, a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Agenda instalatorului de apă şi canal. Editura Tehnică. Aurel Simonetti. Bucureşti 1984.
  4. Instalatii tehnico-sanitare şi de gaze – Ştefan Vintilă; Gheorghe Constantinescu reeditare îmbunătăţită a ediţiei din anul 1987.

 

Notă: În cazul în care apar modificări ale actelor normative după publicarea anunţului, candidaţii au obligaţia să cunoască forma în vigoare la data susţinerii probei scrise.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suub.ro .

 

 

 

MANAGER

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

DIRECTOR FINANCIAR – CONTABIL

STAN GEORGETA

ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE INTERIMAR

REF. SPEC. BRATU LAURA DANIELA